صفحه TOS همکاری در فروش

همکاری در فروش با آکادمی آمانج

شما نیز حتما تا به حال به واژه بازاریابی واسطه (وابسته-همکاری درفروش) برخورد کرده اید ؟ روشی که چندسالی است در ایران بسیار محبوب شده است .بازاریابی وابسته زمانی اتفاق میافتد که شما محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ میکنید و وقتی کسی از طریق لینکی که شما به اشتراک گذاشته اید خریداری میکند، شما کمیسیون خود را از شرکت اول دریافت خواهید کرد.

به عنوان یک شرکت وابسته شما به نوعی یک فروشنده برای شرکت و سازمان اول بوده و به فروش آن‌ها کمک میکنید و این شرکت به شما پاداش میدهد.

بهترین و کاربردی ترین نکته در مورد این نوع بازاریابی آن است که شما میتوانید این کار را در هر مقیاس کاری یعنی چه برای شرکت های بزرگ چه کوچک انجام دهید؛ به عنوان یه بازاریاب وابسته شما میتوانید محصولات بسیاری از شرکت ها را تبلیغ و از هرکدام جداگانه کمیسیون دریافت کنید.

طیق آماری که امسال توسط Statista منتشر شد، کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ در این حوزه حدود ۸.۲ میلیارد دلار هزینه خواهند کرد پس وقت آن رسیده که همین امروز شروع کنید تا شما هم بتوانید بخشی از این سیستم کلیدی و پردرامد باشید. سیستم همکاری در فروش برای اولین بار در سال ۹۷ توسط دیجی کالا وارد شد و بعد از آن فروشگاه های بزرگ و کوچک نیز به آن پیوستند. امروزه خیلی از کسب و کار ها به سیستم همکاری در فروش اضافه شده اند .همچنین افراد بسیار به بازاریابان همکاری در فروش پیوستند و بعد از مدت کوتاهی به درآمد های بسیار بالایی رسیدند

مزیت های سیستم همکاری در فروش

  1. هزینه‌ی کم برای شروع: ملحق شدن به بیشتر برنامه‌های همکاری در فروش رایگان است؛ در نتیجه هزینه‌ی شما معمولا به روش‌های بازاریابی‌ که مورد استفاده قرار داده‌اید، مربوط می‌شود.
  2. نیازی به تولید یک محصول یا خدمات نیست.
  3. نیازی به انبارکردن یا حمل محصولات نیست.
  4. در هر زمان و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید کار کنید.
  5. بسته به اینکه چگونه برای برنامه‌ی همکاری‌تان بازاریابی می‌کنید امکان کسب درآمد منفعل وجود دارد.
  6. می‌توان آن را به یک کسب‌وکار خانگی در حالِ انجام، اضافه یا یک جریان درآمد اضافه ایجاد کرد. این کار برای وبلاگ‌نویس‌ها، مربی‌ها، کارآفرینان حوزه‌ی اطلاعات و همه‌ی افرادی که وب‌سایت دارند ایدئال است.

هم اکنون آکادمی آمانج بدلیل درخواست های شما عزیزان جهت همکاری سیستم همکاری در فروش خود را راه اندازی کرده است . اگر شما نیز به یک کسب و کار با سرمایه کم ، بدون نیاز به محصول ، ارسال و… نیاز دارید ، میتوانید تنها با داشتن یک شبکه اجتماعی (مانند پیج اینستاگرام ) ، وبسایت ساده و یا حتی وبلاگ (مانند سیستم های وبلاگی بلاگ.ir) به درآمد مناسب در این زمینه برسید.

سیستم همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟

هر شرکت به بازاریاب وابسته خود یک لینک خاص میدهد تا بتواند در نهایت امار کلی فروش خود را بررسی کند و بفهمد هر فروش از طریق کدام بازاریاب واسطه ای انجام شده است.

وقتی کسی این لینک را کلیک میکند کوکی لینک در دستگاه ذخیره می‌شود این کوکی دو وظیفه اصلی را دنبال میکند:

1) به شرکت اول کمک میکند بفهمد که این خرید از طریق کدام بازاریاب وابسته انجام شده است

2) این لینک معمولا دارای یک تاریخ انقضای مصرف دارد( مثل رمز دوم پویای ما!) بنابر این حتی اگر خریدار در پرداخت تاخیر کند شما باز هم کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

حال با یک مثال بازاریابی وابسته را بهتر برای شما توضیح می‌دهیم:

فرض کنید یکی از کاربران یا مخاطبان شما پست شما را در مورد شرکت در بهترین دوره آموزش طراحی و برنامه نویسی وبسایت میبیند و روی لینک مربوط به آن کلیک میکند و وارد صفحه خرید آکادمی آمانج میشود.

اما متوجه می‌شود که ساعت ۱ عصر است و باید دختر هشت ساله‌ی خود را از مدرسه به خانه بیاورد برای همین خانه را ترک کرده دختر خود را از مدرسه اورده و بعد از صرف ناهار به سایت آکادمی آمانج باز میگردد و محصولی که به دنبال آن بوده است را پیدا می‌کند هنگامی که در حال خرید از سایت است تصمیم می‌گیرد در دوره برنامه‌نویسی وبسایت با جاوا اسکریپت هم شرکت کند. اینجا یک اتفاق بسیار عالی میافتد؛

چون این کوکی یکبار در دستگاه ذخیره شده است؛ شما برای هر دو خرید کمیسیون دریافت خواهید کرد، حتی اگر برای مورد دوم هنوز تبلیغ خاصی انجام نداده باشید.

همکاری در فروش آکادمی آمانج

نحوه فعالیت در سیستم همکاری در فروش آکادمی آمانج

در ابتدا یکی از پلتفرم های که در قسمت قبل گفته شد را انتخاب کنید (شبکه اجتماعی – وبسایت -وبلاگ)

سپس وارد وبسایت ما شده و برروی ثبت نام در سیستم همکاری در فروش آکادمی آمانج کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را پر کنید و پس از تایید پلتفرم ، شما جزئی از خانواده آکادمی آمانج خواهید شد . حال برروی دوره ای که میخواهید تبلیغ کنید کلیک کرده و از ما لینک مخصوص دریافت کنید . این لینک را در پلتفرم خود گذاشته و متناسب با آن تبلیغ هدفمند انجام دهید . کاربرانی که از طریق شما وارد وبسایت ما شوند و ثبت نام انجام دهند در پنل شما نمایش داده خواهند شد بعد از تایید ثبت نام آنها میتوانید کمیسیون خود را دریافت کنید.

کمیسیون‌های پرداختی آمانج در ۳ حساب خلاصه می‌شوند :

۱- حساب برنزی:

در اولین ثبت‌نام شما در سیستم همکاری در فروش‌ آمانج کمیسیون دریافتی شما ۳ درصد مبلغ پرداختی کاربر خواهد‌ بود. به‌عنوان مثال فرض کنید که کاربری از طریق لینک شما در دوره طراحی تجربه کاربر با هزینه ۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان ثبت نام کرده است . در این حالت کمیسیون دریافتی شما ۱۱۴,۰۰۰ تومان خواهد بود.

۲- حساب نقره‌ای:

اگر تعداد کاربرانی که توسط شما در آکادمی آمانج ثبت نام کرده باشند به ۱۵۰ نفر برسد کمیسیون دریافتی شما از هر پرداخت به ۵ درصد خواهد رسید. در مثال بالا این مقدار به ۱۹۰۰۰۰ تومان خواهد رسید.

۳- حساب طلایی : 

وقتی که تعداد کاربران به ۳۰۰ نفر برسد کمیسیون دریافتی شما به ۷ درصد تبدیل خواهد‌شد. در مثال ابتدایی این مقدار به ۲۶۶,۰۰۰ تومان خواهد رسید.  ممکن است کاربری بیشتر از یک دوره را شرکت کند . آن ها هم برای شما اعمال خواهد شد.

حتی اگر کاربر تا ۳۰ روز بعد از استفاده از لینک شما از وبسایت ما دوره ای را شرکت کند ،وبسایت ما کوکی کاربر را دنبال خواهد کرد و  باز هم کمیسیون آن خرید را دریافت خواهید کرد . هرچقدر فعالیت خود را بیشتر کرده و افراد بیشتری را به خرید متمایل کنید میتوانید درآمد خیلی بالاتری را داشته باشید . همانطور که دربالا گفته شد سیستم همکاری در فروش بعد از مدتی میتواند درآمد بسیار مناسبی را برای شما داشته باشد . پس تا دیر نشده این کسب و کار جذاب را شروع کنید.

در صورت هرگونه سوال و ابهام به اطلاعات تماس سایت مراجعه کنید تا پشتیبان های آکادمی آمانج شما را راهنمایی کنند.